Klanttevredenheidsonderzoek wordt herzien

Cyber Advies werkt samen met u aan het goed beheren en organiseren van de fysieke leefomgeving. Samenwerken en verbinden, daar zijn we van! Daarom hechten we veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Wat ging goed en wat kan beter? Dit doen we in de vorm van klanttevredenheidsonderzoeken. Op dit moment zijn we bezig om deze te herzien.

Tijdens ons advieswerk proberen we de verwachtingen en resultaten zo goed mogelijk samen met u af te stemmen. Wat gaat er goed, wat kan er beter en hoe doen we dat? Om hier achter te komen, sturen we korte tijd na afronding van onze werkzaamheden een klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Dit is een korte vragenlijst waarin per onderdeel aangegeven kan worden hoe tevreden u bent, met daarbij een toelichting.

In verbinding
Het doel hiervan is inzicht te krijgen in het verloop van het proces. Waar liep u tegenaan, wat ging goed en wat kunnen we de volgende keer beter doen? Daarmee helpt u ons om onze diensten, producten en manier van werken te verbeteren.

Op dit moment zijn we bezig om onze KTO ’s te herzien. Zijn we volledig, of moeten er andere vragen worden gesteld? Wilt u ons helpen door de KTO ’s in te vullen? Graag blijven we daarmee en daardoor met u in verbinding! Om de win-win daarin nog iets leuker voor u te maken, verloten we aan het eind van het jaar onder alle mensen die een KTO hebben ingevuld, een leuke prijs!

 

Nieuwsberichten

Vrolijke zomergroet

Vrolijke zomergroet

We hebben een boeiend half jaar achter de rug. Met een overname, een congres en feest ter ere van ons 30-jarig jubileum, nieuwe medewerkers en veel...

Lees meer

Hou mij op de hoogte van het laatste nieuws